Zwroty, wymiany, reklamacje
Kupując w sklepie internetowym fitkolekcja.pl masz możliwość reklamowania, zwrotu oraz wymiany towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami. W celu usprawnienia każdego z tych procesów zalecamy następujący scenariusz działania:
ZWROT
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy kupujący ma prawo odstąpienia od umowy. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien być odesłany w nienaruszonym stanie. W przypadku zwrotu należy:
1) Wypełnij i podpisz formularz ZWROTU - możesz go pobrać TUTAJ
2) Odeślij zwracany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem na adres FHU Hanna Szymiec, 10 Lutego 37, 81-364 Gdynia z dopiskiem "ZWROT - FIT KOLEKCJA".
3) Poinformuj nas o fakcie zwrotu na adres e-mail kontakt@fitkolekcja.pl
WYMIANA
Kupujący ma możliwość wymiany towaru, na taki sam w innym rozmiarze, lub inny, ponosząc koszt odesłania nieużywanego towaru oraz nadania nowej przesyłki. Kupujący wybiera sposób dostarczenia wymienianego towaru. O chęci wymiany kupujący powinien poinformować sklep w czasie nieprzekraczającym 14 dni liczonych od dnia odebrania przesyłki. Towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu. Wymiana realizowana jest w możliwie jak najkrótszym czasie od 2-14 dni roboczych. W przypadku wymiany kupujący powinien postępować następująco:
1) Wypełnij i podpisz formularz WYMIANY - możesz go pobrać TUTAJ
2) Odeślij tylko wymieniany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem na adres FHU Hanna Szymiec, 10 Lutego 37, 81-364 Gdynia z dopiskiem "WYMIANA - FIT KOLEKCJA".
3) Poinformuj nas o fakcie wymiany na adres e-mail kontakt@fitkolekcja.pl
REKLAMACJA
NIEWŁAŚCIWY TOWAR:
W przypadku otrzymania niewłaściwego towaru, np. inny model, rozmiar, smak lub brakowało w przesyłce części zamówienia, prosimy skontaktować się z nami mailowo. Prosimy opisać, co Państwo otrzymali, a co powinno dotrzeć. Po otrzymaniu takiej informacji dopełnimy wszelkich starań, żeby w jak najkrótszym czasie wyjaśnić niezgodności oraz dokonać ewentualnej wymiany.
USZKODZENIE PRZESYŁKI KURIERSKIEJ:
1. Jeżeli odebrali Państwo od kuriera przesyłkę nie kwestionując jej podczas odbioru, ciąży na Was odpowiedzialność za odebrany towar. W przypadku uszkodzenia przesyłki, którą stwierdzono po otwarciu kartonu, jesteście Państwo zobowiązani do sporządzenia protokołu szkody w towarzystwie kuriera doręczającego tą przesyłkę. Mają Państwo na to kilka dni (nikt inny oprócz Państwa nie może spisać tego protokołu szkody wg obowiązującego prawa).
2. Po spisaniu protokołu szkody przesyłacie Państwo z powrotem uszkodzony towar wraz z prawidłowo spisanym protokołem szkody.
3. Po otrzymaniu przesyłki wraz z protokołem szkody natychmiast wysyłamy do Państwa nowy towar.
4. Spisując protokół szkody, aby był skuteczny i nie obciążał osób niewinnych, tj. Państwa oraz naszej firmy, należy spisać z kurierem następujące informacje:
4.1. Opis opakowania: karton, taśma
4.2. Opakowanie zewnętrzne uszkodzone [tak/nie] - w zależności od stanu faktycznego
4.3. Czy są oznaczenia ostrzegawcze - TAK (nie rzucać, góra-dół, butelki szklane) umieszczone na każdej stronie kartonu
4.4. Zabezpieczenie wewnątrz opakowania - przekładki tekturowe, folia,wypełniacz
4.5. Rodzaj szkody: stłuczenie (wgniecenie/zamoczenie/rozdarcie/połamanie)
4.6. Rozmiar szkody: np. uszkodzone butelki, zalana cała zawartość paczki oraz uszkodzone etykiety produktu.
PACZKOMATY INPOST
Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).
Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale.
REKLAMACJE TOWARU
1) Wypełnij i podpisz formularz REKLAMACJI - możesz go pobrać TUTAJ
2) Odeślij tylko reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem na adres FHU Hanna Szymiec, 10 Lutego 37, 81-364 Gdynia z dopiskiem "REKLAMACJA - FIT KOLEKCJA".
3) Poinformuj nas o fakcie reklamacji na adres e-mail kontakt@fitkolekcja.pl